Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΘΕΜΑ:ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ (Ο δωδεκάλογος του γύφτου!)


1.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            γιατί οι Έλληνες γίναμε περίγελος στους λαούς όλης της γης.

2.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            Γιατί στην Ελλάδα μας η εργατικότητα, η επιχειρηματικότητα, η δημιουργία και άλλες αξίες είναι υπό διωγμό δεκαετίες τώρα. Γιατί όποιος υποαπασχολείται στο δημόσιο πληρώνεται διπλά απ’ αυτόν που εργάζεται σκληρά στον ιδιωτικό τομέα.


3.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            γιατί η τεμπελιά, η παγαμποντιά, η γυφτιά και ο δημοσιοϋπαλληλισμός επιβραβεύονται κι έγιναν αξίες και ιδανικά των Νεοελλήνων.

4.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            γιατί όλοι εμείς οι νεοέλληνες θέλουμε τα παιδιά μας επιστήμονες, για να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι

5.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            γιατί οι εγκληματίες Πολιτικοί μας, τα ΜΜΕ, οι Συνδικαλιστές και όλοι εμείς μάθαμε να μην λέμε την αλήθεια και κάναμε τον λαϊκισμό σημαία μας.

6.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            γιατί οι μισοί Έλληνες είναι συνταξιούχοι στα 33, 40, 45 χρόνια τους και ζουν εις βάρος των παιδιών τους, ενώ κάποιοι θα πάρουν σύνταξη στα 67 ή 70 τους.

7.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            γιατί εδώ και 30 χρόνια πήραμε ένα ΑΕΠ από την ΕΕ και δανειστήκαμε άλλο ένα ΑΕΠ για να τα κατασπαταλήσουμε.

8.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            γιατί καταχρεώσαμε την πατρίδα μας, δηλαδή τα παιδιά και τα εγγόνια μας και ίσως τις πιο πέρα γενιές.

9.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            γιατί και σήμερα ακόμη λαϊκίζουμε και κατηγορούμε το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ενώ εμείς το φέραμε και ευτυχώς που υπάρχει κι αυτό πριν την πτώχευση.

10.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            γιατί χάσαμε την αξιοπρέπειά μας, το αίσθημα ευθύνης και την περηφάνια μας και για εκατοντάδες άλλα στραβά κι ανάποδα

11.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            γιατί προδώσαμε τους αρχαίους Έλληνες προγόνους μας και δείξαμε ότι δεν αξίζουμε τέτοιων προγόνων.

12.Είμαι Έλληνας και ντρέπομαι
            γιατί η Δημοκρατία δεν μας ταιριάζει πια. Τουλάχιστον ας βρούμε ένα νέο πολιτικό σύστημα. Ίσως έτσι αποδείξουμε ότι είμαστε πράγματι απόγονοι μεγάλων προγόνων.







Όσοι συμφωνούν με τις Ομάδες Κοινωνικής Δράσης μπορούν να ενώσουν τη φωνή τους μαζί μας, στο κινητό τηλέφωνο 6955696467, στο e-mail: okd2010@hotmail.com ή στο facebook: Ομάδες Κοινωνικής Δράσης (Omades Kinonikis Drasis).
Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε μια πιο ανθρώπινη κοινωνία. Περιμένουμε τις ιδέες και τις απόψεις σας. Ευχαριστούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου